Αδελφό ιστολόγιο

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Που πετάω στην Κρήτη (6) Χάρακας -- Where I fly in Crete (6) Harakas


    Συνεχίζω την περιγραφή των τοποθεσιών που πετάω στην Κρήτη με σκοπό να τις κάνω γνωστές σε Έλληνες και ξένους πιλότους για να πετάμε μαζί. Σαν έκτη τοποθεσία επιλέγω τον Χάρακα.
Ο Χάρακας βρίσκεται στις ΒΑ υπώρειες του Κόφινα, στην παρυφή της πεδιάδας της Μεσαράς, στη λεγόμενη Κάτω Ρίζα σε απόσταση περίπου 45 χιλιομέτρων από το Ηράκλειο. ΧΑΡΤΗΣ
       Σημαντικό πλεονέκτημα του Χάρακα η ύπαρξη Κέντρου Υγείας, με ασθενοφόρο, το πιο κοντινό στα Αστερούσια. Η πρώτη και εύχομαι τελευταία μου επίσκεψη (άθελα μου) μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις πάντως! Ευχαριστώ τους ανθρώπους που με βοήθησαν εκεί.
           Αρκετές πληροφορίες, φωτογραφίες και βίντεο της περιοχής harakas.gr
                       Πτήσεις στο Χάρακα   leonardo
      Υπάρχει καταρράκτης 145 μέτρων στην Κρήτη και βρίσκεται 3 χιλιόμετρα μετά την απογείωση του Χάρακα προχωρώνατας για Τρεις Εκκλησιές (μια τοποθεσία που ακόμα δεν έχω καταφέρει να πετάξω αν και το έχω σκεφτεί πολύ καιρό!).
     Πολύ καλό άρθρο με περιγραφή κατάβασης του καταρράκτη και φανταστικές φωτογραφίες στο skondinakis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου